Terms & Conditions

قوانین و مقررات

کلیه اصول و رویه‌های  www.cocoshop.ir منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است

توجه داشته باشید در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‌ها و سرویس‌های كوكوشاپ تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.


سیاست های رعایت حریم شخصی:

..كوكوشاپ برای خرید یا استفاده از برخی خدمات وب سایت، اطلاعاتی مانند شماره های تماس ، آدرس و ... را از کاربران درخواست می کند و متعهد می‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‌تر و امن‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت كوكوشاپ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‌دهید.


توجه داشته باشید همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات كوكوشاپ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط كوكوشاپ جزئی از اموال كوكوشاپ محسوب می‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار كوكوشاپ است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای كوكوشاپ محفوظ می‌دارد. علاوه بر این، اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط كوكوشاپ و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار كوكوشاپ است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‌سایت كوكوشاپ و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌های مشابه مانند جمع آوری داده‌ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای كوكوشاپ محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات كوكوشاپ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‌پذیرد به عهده کاربران است.

تنها مراجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی سایت    

www.cocoshop.ir می باشد

ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌گیریم.  و کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‌توانند از آدرس‌های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.


ثبت و ارسال سفارش:

 روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌شوند.

 در صورت بروز مشکل در سبد خرید مانند انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

كوكوشاپ مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌گیری، پردازش و ارسال می‌شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای كوكوشاپ محفوظ است.


 در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت كوكوشاپ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای كوكوشاپ محفوظ است. كوكوشاپ در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید. 

كوكوشاپ پس از دريافت تاييد پرداخت مشترى اقدام به خريد محصول مورد نظر كاربر ميدارد و در صورت تمام بودن وقت خريد يا به اتمام رسيدن موجودى محصول، سفارش منتفى و ازطريق بخش پشتيبانى به كاربر اطلاع داده ميشود، مشتری با ورود به سایت كوكوشاپ می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.


کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، كوكوشاپ جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.


با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند.

تحویل سفارش در اماکن عمومی امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

كوكوشاپ متعهد است، پس از ثبت سفارش و ارسال تاییدیه به مشتری، با رعایت سیاست های معین ارسال کالا (از جمله هزینه های مربوطه)، سفارش را در مکان و زمان مورد نظر تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، خریدار موظف است برای تحویل مجدد، هزینه های مربوط را پرداخت نماید

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه حوادث غيرمترقبه، اتفاقات غيرقابل پيش بيني و خارج از اراده، كوكوشاپ هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

كوكوشاپ خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.


خسارت در هنگام حمل و نقل:

كوكوشاپ نهایت تلاش خود را می‌کند تا کلیه سفارش‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود برسد و کلیه خسارت ها در صورت بروز هر گونه حادثه هنگام حمل و تحویل، به عهده كوكوشاپ بوده و در راستای تسهیل امور پیگیری كه ٣٠ روز كارى به طول ميكشد، خسارت را جبران می‌کند.

آسیب‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش كوكو شاپ اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش كوكوشاپ ارسال شود.


سرویس مهلت تست كوكوشاپ:

در راستای ایجاد سرویس‌های ارزش افزوده، كوكو شاپ این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاها شامل 7 روز گارانتی تعویض و استرداد بدون قید و شرط همراه با باركد و جعبه اوليه اجناس پس از تحویل باشند.

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش كوكوشاپ کنترل و بررسی می‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌شود

برای استفاده از سرویس تضمین استرداد 7 روزه كوكوشاپ، دقت فرمایید که کالا به خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط كوكوشاپ دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.




درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات و یا ایجاد خسارت نسبت به محصول، هزینه های آن بر عهده مشتری است و كوكوشاپ در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.


محتوا:

كوكوشاپ نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌های خود می‌کند. لازم به ذکر است كوكوشاپ تضمین نمی‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط كوكوشاپ دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
كوكوشاپ هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‌های سایت خود و یا لینک‌های مرده نمی‌پذیرد. سروﻳس‌های سایت آنگونه که هست ارائه می‌شود و تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
 کلیه محتویات سایت كوكوشاپ شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت كوكوشاپ تعلق دارد.


سیاست قیمت گذاری:

سیاست قیمت‌گذاری در كوكوشاپ مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‌های ارائه شده، قیمت‌های خرده فروشی و به صورت مصوب تعیین شده است.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به متفاوت بودن قیمت محصولات با توجه به نرخ روزانه ارز، كوكوشاپ نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، كوكوشاپ موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‌کند، ارسال و حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ رسانی می‌شود، جداگانه محاسبه می شود.





حساب کاربری:

آيا براى خريد از كوكوشاپ حتما بايد در سايت عضو باشيم؟

بله ، اگر بدون وارد شدن در سایت، کالای مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کرده باشید، باید در مرحله نهایی کردن خرید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد سایت شوید. اگر قبلا حساب کاربری نداشته اید هم می توانید براحتی با وارد کردن ایمیل و مشخصات خود، عضو سایت شوید.



آیا می توانم به اطلاعات خرید ها ی قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

تمامى سفارشات به ترتيب تاريخ در حساب كاربرى ثبت و شما ميتوانيد هر لحظه به آن دسترى داشته باشيد.


ثبت و پیگیری سفارش:

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام، چگونه می توانم مطلع شوم؟

برای اطلاع از وضعیت سفارش، می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه سفارش ها از وضعیت آن مطلع شوید.



آیا می توانم سفارشم را ابطال کرده و یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می توانید سفارش را از سبد خرید خود حذ ف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید.از این مرحله به بعد برای لغو و تغییر آن با واحد پیگیری سفارشات تلفنی و یا بخش پشتیبانی تماس بگیرید.


آیا از طریق های دیگر هم می توانم سفارشم را ثبت کنم؟

برای راحتی هرچه بیشتر شما عزیزان ، كوكوشاپ این امکان را فراهم کرده تا علاوه بر سفارش آنلاین، بتوانید از طریق صفحه اینستاگرام ،تلگرام و هم محصول مورد نظرتون را تهیه نمایید.


بازه زمانى پاسخگويى به سوالات مرتبط با فروشگاه كوكوشاپ چگونه است؟


همكاران پشتيبانى كوكوشاپ سعى بر پاسخگويى هر چه سريعتر دارند تا شما عزيزان از بهترين خدمات بهرمند شويد.



پرداخت:

چگونه می توانم هزینه سفارش را پرداخت نمایم؟

کاربران می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از تمامی کارت های بانکی عضو شتاب ، هزینه سفارش را بصورت آنلاین پرداخت نمایند.



ارسال سفارش ها:

پس از این که سفارش خود را ثبت کرده ام، چقدر طول می کشد که به دستم برسد؟

زمان ارسال سفارش در روزهاى كارى انجام ميشود و ٢١روز كارى زمانى است كه از طرف كوكوشاپ تعيين شده و موظف است سفارشات رو تحويل دهد، با توجه به اينكه كوكوشاپ سعى دارد قبل از اين زمان تعيين شده سفارشات رو تحويل دهد.

   

سفارش خود را به چه روش ها یی می توانم تحویل بگیرم؟

ارسال سفارش در محدوده تهران، به صورت پیک و برای سایر شهرهای ایران، از طریق پست جمهوری اسلامی ایران انجام می پذیرد.


هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می شود؟

هزینه ارسال سفارشات نسبت به تعداد اجناس سفارش داده شده و حجم و وزن كل سفارشات حساب ميشود، و كوكوشاپ سعى دارد با كمترين هذينه و مطمعنترين روش سفارشات شما عزيزان رو تحويل دهد.


آیا امکان رهگیری سفارش پستی وجود دارد؟

سفارشات فرستاده شده از مبداء به آدرس كاربر داراى امكان پيگيرى وضعيت كالا رو دارد.




گارانتی و خدمات پس از فروش:

اگرمحصولی که خریداری کرده ام، ایراد فنی یا آسیب دید گی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

لطفا برای هماهنگی های لازم، با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و هيچ يكـ از تگ يا برچب هاى متسل به سفارشات رو از كالا جدا نكنيد.


در صورت بازگرداندن محصول، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می شود؟

هنگامی که محصولی بازپس فرستاده شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.


 چطور از درست بودن انتخاب اندازه سفارش خود مطمئن شوم ؟ 

برای داشتن انتخابی دقیق و مطمئن، كوكوشاپ راهنمای سایزبندی و نحوه اندازه گرفتن آن برای شما قرار داده است و شما ميتوانيد از طريق تمامى راهاى اتباطى با ما، سوالهاى خودتون رو از همكاران پشتيبانى كوكو شاپ بپرسيد تا شما رو راهنمايى كنند.  



شرایط ارسال محصول:

هزینه ارسال محصولات با پيكـ و ساير روشها به عهده كاربر ميباشد.

مسئولیت کلیه اطلاعات شخصی اعم از شماره های تماس و آدرس به عهده خریدار می باشد.

آسیب های ناشی از بسته بندی ، در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به واحد پشتیبانی اطلاع داده شود.

مسئولیت صحت و سلامت محصول تا زمان تحویل به مشتری به عهده كوكوشاپ می باشد.

در هنگام تحویل کالا بسته بندی را کنترل و سالم بودن آن را رسید نمایید. در صورت مشاهده هر گونه ایراد موضوع را به بخش خدمات پس از فروش اطلاع دهید.

 با توجه به ثبت سیستمی سفارش، امکان صدور فاکتور مجدد و یا تغییر مشخصات وجود ندارد.



شرایط بازگشت و تعویض محصول:

تمامی کالاها شامل ٧ روز  گارانتی استرداد و 7 روز گارانتی تعویض از تاریخ تحویل می باشند.

امکان تعویض یا استرداد از طریق واحد پشتیبانی فروش امكان پذير ميباشد. هزینه عودت و یا تعویض کالا بر عهده مشتری می باشد.

لطفا قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

اگر ایراد فنی یا فیزیکی به تائید کارشناسان برسد ، هزینه ارسال به عهده كوكوشاپ می باشد.

استرداد و تعویض محصول مستلزم جدا نشدن بارکد از کالا و ارائه فاکتور خرید می باشد.

در صورت انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده در طی 48 ساعت به حساب مشتری واریز خواهد شد.

قیمت محصولات با توجه به متغیر بودن نرخ روزانه ارز، متفاوت می باشد.