Support

گارانتی و خدمات پس از فروش:

اگرمحصولی که خریداری کرده ام، ایراد فنی یا آسیب دید گی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

لطفا برای هماهنگی های لازم، با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و هيچ يكـ از تگ يا برچب هاى متسل به سفارشات رو از كالا جدا نكنيد.


در صورت بازگرداندن محصول، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می شود؟

هنگامی که محصولی بازپس فرستاده شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.



شرایط بازگشت و تعویض محصول:


تمامی کالاها شامل ٧ روز  گارانتی استرداد و 7 روز گارانتی تعویض از تاریخ تحویل می باشند.

امکان تعویض یا استرداد از طریق واحد پشتیبانی فروش امكان پذير ميباشد. هزینه عودت و یا تعویض کالا بر عهده مشتری می باشد.

لطفا قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

اگر ایراد فنی یا فیزیکی به تائید کارشناسان برسد ، هزینه ارسال به عهده كوكوشاپ می باشد.

استرداد و تعویض محصول مستلزم جدا نشدن بارکد از کالا و ارائه فاکتور خرید می باشد.

در صورت انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده در طی 48 ساعت به حساب مشتری واریز خواهد شد.

قیمت محصولات با توجه به متغیر بودن نرخ روزانه ارز، متفاوت می باشد.