Shippment

ارسال سفارش ها:

پس از این که سفارش خود را ثبت کرده ام، چقدر طول می کشد که به دستم برسد؟

زمان ارسال سفارش در روزهاى كارى انجام ميشود و ٢١روز كارى زمانى است كه از طرف كوكوشاپ تعيين شده و موظف است سفارشات رو تحويل دهد، با توجه به اينكه كوكوشاپ سعى دارد قبل از اين زمان تعيين شده سفارشات رو تحويل دهد.

   

سفارش خود را به چه روش ها یی می توانم تحویل بگیرم؟

ارسال سفارش در محدوده تهران، به صورت پیک و برای سایر شهرهای ایران، از طریق پست جمهوری اسلامی ایران انجام می پذیرد.


هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می شود؟

هزینه ارسال سفارشات نسبت به تعداد اجناس سفارش داده شده و حجم و وزن كل سفارشات حساب ميشود، و كوكوشاپ سعى دارد با كمترين هذينه و مطمعنترين روش سفارشات شما عزيزان رو تحويل دهد.


آیا امکان رهگیری سفارش پستی وجود دارد؟

سفارشات فرستاده شده از مبداء به آدرس كاربر داراى امكان پيگيرى وضعيت كالا رو دارد.



خسارت در هنگام حمل و نقل:

كوكوشاپ نهایت تلاش خود را می‌کند تا کلیه سفارش‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود برسد و کلیه خسارت ها در صورت بروز هر گونه حادثه هنگام حمل و تحویل، به عهده كوكوشاپ بوده و در راستای تسهیل امور پیگیری كه ٣٠ روز كارى به طول ميكشد، خسارت را جبران می‌کند.

آسیب‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش كوكو شاپ اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش كوكوشاپ ارسال شود.



شرایط ارسال محصول:

هذينه ارسال محصولات با پيكـ و ساير روشها به عهده كاربر ميباشد.

مسئولیت کلیه اطلاعات شخصی اعم از شماره های تماس و آدرس به عهده خریدار می باشد.

آسیب های ناشی از بسته بندی ، در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به واحد پشتیبانی اطلاع داده شود.

مسئولیت صحت و سلامت محصول تا زمان تحویل به مشتری به عهده كوكوشاپ می باشد.

در هنگام تحویل کالا بسته بندی را کنترل و سالم بودن آن را رسید نمایید. در صورت مشاهده هر گونه ایراد موضوع را به بخش خدمات پس از فروش اطلاع دهید.

 با توجه به ثبت سیستمی سفارش، امکان صدور فاکتور مجدد و یا تغییر مشخصات وجود ندارد.